Pentru a avea succes, viitorul șef al McDonald’s trebuie să aibă o abordare mai regională în privința meniurilor oferite consumatorilor, a declarat RJ Hottovy, directorul global al diviziei Consumer din cadrul companiei Morningstar, citat de cnbc.com.
„Una din greșelile companiei din anii recenți este încercarea sa de a aplica aceeași soluție pentru toate problemele, în situația în care produsele sunt lansate la nivel național”, a declarat RJ Hottovy. „McDonald’s trebuie să analizeze cererea locală, preferințele diferite ale consumatorilor, gusturilor lor, diferențele demografice și să vină cu decizii mai personalizate”.
Noul șef al McDonald’s va fi Steve Easterbrook, vicepreședintele lanțului de restaurante fast-food. În trecut, Easterbrook a fost președintele McDonald’s Europe și a coordonat eforturile companiei „de a-și îmbunătăți marketingul, de a inova în privința meniurilor și de a crea o infrastructură pentru inițiativele digitale”.
În anul fiscal 2014, vânzările companiei McDonald’s au scăzut la nivel global cu 1%, iar în SUA, cu 2,1%. Acțiunile McDonald’s au crescut însă cu 3%, în cadrul tranzacțiilor bursiere preliminare.